V 16+3 <3

Idag fredag är det 1 vecka kvar till rutinultraljud och jag längtar som en tok! Ska bli så kul att få se våran lilla bebis!
Hörde bebis hjärtslag häromdagen, åh vilken underbar lycka!
V 17 har vi gått in i nu, lr om man går efter min senaste mens v 18. Vi får se på rul vilket bfdatum vi får, nu har vi annars 22 eller 29 maj. Men allt däremellan kan ju hända :)

Idag har vi varit och träna för första gången på ca 3-4 månader och det var riktigt skönt faktiskt. Efter träningen åkte vi och hämta Bellis som sover hos oss inatt, ska strax lägga mig inne hos henne, mys! Vi har bakat lussebullar och ja det blev en hel del, hennes tålamod = 0 så hon gjorde endast två stycken men det är ju alltid nått :) Lägger in en bild på hennes små konstverk :)

Nästa lördag är det julafton och nån julstämning finns inte för fem öre, varför kan vi inte bara få snö! Det lilla vi fått har ju regnat bort lika fort :(
Ne fy nu mår jag småilla så jag ska göra mig klar för natten.
Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0