Snart v 30!

Har just gått in i v 26 (25+2), nu har tiden börjat röra på sig lite igen, tyckte det stod still där mellan v 20-24.
Sista tiden har det varit en hel del att tänka på. Har flyttat till våran 3:a som vi har väntat på så länge. Packat och packat upp, städat och donat. Nu börjar vi äntligen landa här hemma, spjälsängen är uppskruvad och skötbordet står så snällt där det ska :) Nu längtar vi såå efter vårat lilla hjärta inne i magen <3

Än så länge går det bra att jobba heltid, har bestämt mig för att jag SKA klara av att jobba april ut iallafall, så lätt att säga nu men jag vill verkligen klara det!
Har så svårt att bestämma oss för tjejnamn, killnamn är vi istortsett klara med men tjejnamn som jag hade så lätt för innan jag blev gravid är hopplöst nu! Hjälp tack :)



Du, jag och bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0