V 21 <3

Haha jag har ju blivit så fruktansvärt snurrig nu sen jag blev gravid. Blandar ihop vilken vecka jag är i och hur man räknar mm. Alltså går vi in i v 21 idag vilket betyder att vi är halvvägs idag och inte förra veckan! :P
Har känt de första sparkarna, det gjorde jag i v 19+3, helt underbart! Såg verkligen på magen att den gick som en liten "våg" längst ner :) Nu varje kväll när jag lägger mig ligger jag och väntar med spänning på att få känna ännu en spark men det har varit dåligt med det nu. Jag tycker det är dags nu att känna bebis lite oftare och få veta att du faktiskt finns där inne! Det är så svårt att förstå att man faktiskt har ett litet liv inuti sig, tror det blir mer verkligt när man känner av små sparkar :) På måndag ska vi till mvc och få höra bebis, så mysigt :)

Just nu ser det ut som ett bombnedslag här hemma, vi håller på att tapetsera om inför flytten. Längtar så tills det är färdigt!

På söndag blir det kalas för min söta lilla brorsdotter som fyller 1 år. Får nog åka ut idag och leta efter en present till lillan! Jobb ikväll sen ledig hela helgen, men imorgon ska vi fortsätta med tapetsering här och på söndag ska vi iväg så vi har inte tid för vila.

Ha en bra dag allihopa!


Vårat lilla liv i v 6+2 :) Kan ju säga att bebis har växt en del sen dess :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0