V 22 <3

Älskade lilla hjärtat i magen växer och blir stark :) V 22 idag (21+0), tiden går verkligen fort nu. Jag minns i början av grav, veckorna fram till v 12 gick så fruktansvärt långsamt men nu så börjar det sätta fart :)

Flytten närmar sig med stormsteg, inte änns 3 veckor kvar. Längtar så tills allt är klart så man slipper gå runt och stressa för det. Börjar förstå mer och mer nu att vi faktiskt ska flytta, nu när vi inte har något uppsatt på väggarna, inga gardiner och mkt av porslinet är nerplockat så känns det verkligen. Känns väldigt sorgligt eftersom vi har trivts väldigt bra här. Tänk att någon annan ska bo här, någon annan än vi, känns helt sjukt!
Men vårat lilla hjärta ska komma till världen och kommer så småningom behöva ett eget rum och här är det alldeles för litet så vi måste flytta. Nej usch nu låter jag supernegativ, det ska allt bli kul att flytta och få lite nytt också men detta är ju ändå våran första lägenhet ihop som vi har byggt upp tillsammans. Men nu är det dags att dra vidare :)

Idag har vi varit på en tripp till Ullared med Robins bror och hans tjej, åkte kl 6 imorse så nu är jag helt död! Fick köpt lite bebisgrejer, någon body och sängkläder till bebis säng. Har nyss kommit hem från shell, jag och älskling körde lillasyster dit för hon ska jobba så passa vi även på att köpa lite mos med ketchup på, ååh va gott det är :)

Nu känner jag att det är dax att hoppa i säng, det har varit en låång dag idag.

Sov gott my friends!


V 20+6 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0