3 veckor <3

Igår (lördag) blev våran lilla docka redan 3 veckor, vart tar tiden vägen? Hade jag gått över tiden 2 veckor hade tiden gått sjukt sakta!
Just nu ligger hon och sover så gott i sin säng, jag skulle behöva sova en stund också men ska greja lite här hemma. Hade besök av Robins kusin och hans tjej för en stund sen, alltid trevligt med besök :)

Imorgon åker jag, Linnéa och mamma en sväng till Ikea, sen på em ska jag äntligen klippa mig, mitt hår är så fruktansvärt risigt så det är verkligen välbehövligt nu. Senare på kvällen kommer fina Sanna på besök och förhoppningsvis kanske hon kan ta några fina bilder på våran tjej :)

På tisdag kommer Joysie hit, då ska vi färga mitt hår och sen gå en promenad. Onsdag ska jag ev. träffa Johanna och Emelie från familjegruppen och på torsdag ska vi till bvc igen. Veckorna och dagarna bara flyger iväg, inte en lugn stund här inte :)


Dockan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0